Onderzoek

Met behulp van mysterie klanten onderzoeken wij thema’s als klantgericht handelen, omgaan met agressief gedrag of hostmanship. Samen met u stellen wij de criteria voor u op. Onze acteurs kruipen vervolgens in de huid van uw klanten.

Naast het bovenstaande thema laten wij door het NIVTTA de kwaliteit van onze trainers en trainingsacteurs onderzoeken. Dit gebeurt met behulp van audits en evaluatierapportages. Onze opdrachtgevers kunnen er daardoor op rekenen dat de inzet van de trainers en acteurs zal leiden tot uitstekende resultaten.

En . . . . .

U kunt ook voor de volgende trainingen en begeleidingstrajecten bij ons terecht.

  • Omgaan met emotioneel en agressief gedrag
  • Weerbaar(der) aan de telefoon
  • Fysieke weerbaarheid
  • Omgaan met verwarde mensen
  • Opvang en nazorg
  • Breng ze in beweging; beïnvloeding in het licht van de participatiemaatschappij
  • Shared decision making; ook de klant is een deskundige
  • Waardevol(ler) klantcontact
  • Klantgerichtheid en Hostmanship
  • Diverse KCC-trainingen
  • Klachtbehandeling en conflicthantering
  • Stresshantering
  • Verzuimvermindering
  • Omgaan met verzuim
  • Diverse teamtrainingen en events